Pages

Tuesday, October 11, 2011

and how i miss ur udang merah rase ala2 mi udang kuala sepetang tu =)



Boleh buat tajuk macamtu? 
boleh je laa.. sbb nk bagi ko perasan idong tambah kembang byk byk.



.APAKAH.
ni kebenaran  atau statement tak berasas?.

personally , aku rase lelaki pandai masak x semesti hensem. yg tak reti masak pun banyak je yang hensem.. abang aku lagi la tak tahu masak tapi hensem je*tipuuuu* tak la hensem sgt tp sweet sweet tu ade laaa.. 

memasak ni skill je kan.aku tgk lelaki yg pandai masak kat kafe aku tu takdela hensem bagai nk rak kan..

TAPI TAPI.

BETOL LA..

sebenarnye depend. kalau ko mmg x hensem. tahu masak . tetap tak hensem la.
kalau dah rupe hensem. tahu pulak masak. haaa lagi la naik harga pasaran anda.yerla dah la ensem, pandai masak. masakan yang  sedap dan lazat. lagi laaa terangkat kann...

sekarang ni warung kedai kopi, kafe,hotel dn restoran ternama mmg dimonopoli oleh kaum lelaki.kalau tgk masterchef, kitchen hell. host dan juri terdiri drpd org  lelaki.

kesimpulannye,lelaki yang tahu masak. asah bakat anda supaya lebih pandai masak.lelaki yang tak reti masak sila jangan terasa sgt.mgkn disitu kekurangan anda tp ada kelebihan lain yang org disekiling anda tak tahu.




1 comment:

Fabulous Me said...

hahahahha lelaki msk kt cafe x emsem ye? hahahah sengih bace..