Pages

Friday, November 23, 2007

22.Nov 2007

22 nov .. byk btol dugaan aku ... setelah hmpir setahun aku dpt lesen ...
huhuhu for da veryy first time.. aku telah melakukan sedikit accident .. ehehhee
even x byk .. tapi ade kesan la ...

ade ke patut time nk parking kereta ... aku masuk byk sgt .. bergesel ngn kereta sebelah ...
aduishhh mak ....bimbang aku ngn kereta aku .. kereta org x kesah sgt ...sbb kereta die x byk nmpak ... kereta aku.. giler byk mcm kesan calar.... huhuhuhu

pastu aku cube la .. lap2 kasi ilang cam calar2 tuh ... den dpt ilang la ..
huhuhuhu ilang sket2 je ..
seb bek makcik kereta yg aku pi cium tu x de apa2 .. die rilex saja..
ahahahah naseb baik btol la....

kmudian.. habis semua pakcik2 di kedai gunting rambut kluar ... tlg tlg aku mengorek n mengelap n mengcukil kluar kesan kesan cat kereta yg aku cium tuh ... ahahahaha
seb bek la pakcik2 tuh ajar cr2 yg baik n berkesan ..
akhirnye da ilang la skit skit ..
ade lak pakcik tuh ... suroh aku taruk ubat gigi la .. suroh panggil boyfrend la...
org tgh debor die wat lawak plak ....

habis hajat aku kat luar .. aku pon balik umah la ..
mak aku n adik aku cam pelik ... x pnah² aku basuh kereta tetapi pd22. nov aku basuh kereta ..
hahahahahahaa

tapi .. skang kesan tu da x bpe nmpak sgt .. aku nk tggu abah tegur n tanya kenapa dgn kereta tuh .. br aku nk kasitau kenapa......
ahahhahaha

aku da kikis semua nye...
n aku cite ni kat blog je ..
yg tahu perkara ni hanyalah org2 yg kat tempat kejadian n ajif ...
korang jgn kasitao family aku tao .........
mampos aku ..pasni da x leh drive lg aku!!!

No comments: