Pages

Friday, January 18, 2008

jumaat

yeahhAAA

hari yang dinanti2 n ditunggu 2 telah tiber ..iaitu hari jumaat ..
ehehhe bole la lepak2 rilex 2.. layan sedih semlm...

smlm aku tido kat bilik naquiah .. tepat kol 3..akhahhahahau terus switch the lap top off n dentrus baring kat katil nawal..
dieorg seme pi over nte kat penang..
ahahha
best la korang ... aku tade uang n ongkos yg cukup utk kuar over nite ..


tadi naquiah kejut aku kol 8++ die cakap mak die dah nak dtg n aku terpakser la berambus dari bilik itu .. n nakiah kasi aku pinjam laptop die .. tq nakiah!! hurm.. aku kna la jge laptop die nih elok2 seb bek die x mo gune laptop die ni.. bole aku siapkan assimen yg melambak2 ..

afta bangun..ingat nk balik bilik tp malas la nk panjat tangga ngan fail Bel 360 ag , laptop agi .. hanfon yg besar mcm kayu ag ... ahahahha kmudian aku singgah di bilik m4 0109 ...
tido.. tido tido .. aku pon terkejut kol 11++ hehhehee...
bangun tuh aku sambung tido atas katil mas pulak .. kol 1++ baru bangun .. ahhahaha.. best katil mas ..

hurm.. rase mcm nak kuar pi town .. tp duit xde .. n malas pulak heheheh

No comments: