Pages

Thursday, January 24, 2008

Raudah got the story for you ~~




Setelah hampir seminggu berkurung di dlm sankar emas UITM kami bersepakat nk g outing . mimiey lak sibuk nk gi village mall .. n jane nak gi beli tiket n Mas nak prosperity .. aku plak sibuk nak carik baju utk org tersayang ..
ahhahahaha

After klas miss ho kami terus ke hdpan tanpa melengahkan maser n kami da janji ngn mas utk bjumpa di ATM ..huhuhu

ingatkan mas nak join tapi rupernye die xmo .. x larat katanya .. eheheheh pastuh kuar dr UITm n jupe satu kakak tuh.. huhu kami ajak la die join ingat nak save bajet duit keretala.. huhuhu

citer lawak dah nak muler nih..
sayer pon sewa la kereta Kancil kat tempat biasa... bajet2 x yah isi minyak la ingat da penuh.. huhuhu skali lepas traffic light umah cik siah bomoh kereta tu meragam ,... huk huk huk

aku da gabra x tahu nak wat apa .. cume gelak n ckp siot minyak abis la wehhhhh... terus suroh jane mintak number abg zaidi dpd Mas ...


KOrang tahu xxxxxxxxx..
aku terpakse la menyuruh 2 passeger di belakang menolak kereta .. ahahhahaha
cik mimi n kakk yg x dikenali itu.. ahhahah
seb bek dieorg kuat .. skali tolak kereta tu pun gerak .. ahahhaha aku parking kat tepi jalan ..
huuhuhuhuh takot jugak ada manyak kereta n lorry ..


Mimi Yang letih


pastuh yg kakak tuh nak balik taiping aku suroh la die tahan taxi .. seb bek la ade taxi .. so slamatt la akk tuh berambus dr masalah kami ...

huhuhuhu
masa jane kol abg zaidi.. abg zaidi yg hampeh tuh ckp x leh tlg sbb da balik umah ... geram siottt
kmudian .. dtg la satu HERO!!! wahhhhh .. penyelamat kami !!!!ABG GEMOK yg kurang hensem tp mempunyai hati yg baik!!! wa respect sama lu ... die pon brenti kereta n ckp die ada minyak ..



heheheh die pon tlg la kitaorg sampai kereta idop .. die ckp kna isi lg takut x sempat nak balik semula.. die ckp isi skit pon x pe... ahhahaha aku tanya die .. klu x isi x pe .. die pon ckp takut x sempat smpai.. pastuh dgn senang hati kami pi beli tiket ..g cs .. n pi village mall ... huhuhuhu
aku ingat nak save bajet so x yah la isi minyak lgpon kami bukannye pi jauh sgt ponn ..

n den pi tesco sat .. jane nak cr biskut .. skali ..... kereta tuh mampos lagi.. kang ajaq!!!!! mampos lagi .. sebb bek kat ngn stese minyak .. so aku pon ngan mimi kuar pi beli minyak .. n jane tunggu lam kereta ..
ahahhaahahahahhahaha


pastuh da isi minyak tuh.. pakcik kat stesen minyak ckp tkn pedal kat 5 kali.. aku tekan2 .. n try start tp x idop .. start2 x idop .. seb bek x jpe ngn budak2 uitm klu x maluu jugak .. hahahahahah
pastuh mimi ngn bersemangat berjuang berkata die rela hati nak tolak kereta tuh .. aku pon ckp okelas .. ahahhahaha

kmudian die n jane tolak kereta .. aku dlm kereta try idop kan kereta sambil gelak2 gelak2 gelak2.. ahhahahahhahah sungguh lawak tgk dieorg .. pastuh cik mimi ni pulak aku ckp da idop x degr .. masih nk tolak lg ... aku ckp cepat la masuk die x dgr ... nak tolak jugak ... tahu la ko kuat .. jangn la ngade sgt .. x kan la nak tolak sampai Uitm kot .a hahhahaahahah....

pastuh kami selamat sampai ke mErbok pd kol 5 ..
sungguh tensen memenatkan ...

outing kami x la menghappykan sgt mebi sbb x cukup korum ..
hauhauhauhuahuahuahua

dats alll ..
sawadikappppp

No comments: