Pages

Sunday, February 17, 2008

char keow teow

betolkah ini????
idunt know how to spell it corretly .. but i know how to eat char keow teo .. ng333
semenjak Fesko bermmula pd hari khamis( 16.2) aku awa2l lagik da kuar pi carik char keow teo .. ge33 mmg howt habis la..

hari khamis aku tapau sebungkus .. semalam yakni hari jumaat aku kuar lagik.. yer .. dgn matlamat untuk mkn char keow teo ... ngeee best la.. x tahan dowh ..aku beli yg biasa saja.. ada udang telur n mee.. n kasi pedas KAW KAW skit ...

ehehhe..
ni nak ite pasal pi fesko smlm .. kiteorg gerak lam kol 8++ before isyak .. dlm plan nak pi ATM n amik no XPAX edisi university .. diberi secara percuma.. wahhh ... besttooo

sesampai disana aku pon pi cari char keow teo ..aku mimi n mas jak yg beli char keow teo .. jane beli kacang kuda .. buah berangan n air jagung n air nyioq ...

sesudah membeli belah disana.. kiteorg pown terus mengatur langkah pi dataran ilmu .. utk amik no xpax tu.. oke .. org agak ramai jugak .. tp pepandai mencari segenap ruang utk bernafas .. cewahhh ..
ahahahahah

lepas da daftar apa seme kiteorg pi tunggu kwn mas sat .. afta die borak2 kami teruss pulang ke bilik.. uihhhh....

sebelom sampai ka bilik kami brenti di dining ... interested ngan crite raja Lawak .. kami pon duduk la makan di dining sambil meonton lawak dr ahmad nabil ahmad..

lepas abis makan .. kami terus pulanng..

tammat

No comments: