Pages

Sunday, February 10, 2008

muli Kedah

hey ...
im in kdah aite now.. fuhh.. afta 8++ hour journey by bus ... im arrived here..
selamat n teda apa yg buruk berlaku dlm bas itu ..

afta isya i went to batu 6 .. ngee x dpt ke bandar sbb jln terlalu sibuuk seme org meraya kan hari raya cina..
btw .. sorry to MAS n AMAL sbb aku x bawak kepok lekor .. bukan x nak bwak .. tapi seme kedai yg aku pergi tulis
" kerepok habis" almaklumlah ... ramai pelancong asing dtg tganu ngeee ...


oke oke kol 950 bus sampai kat bt 6 .. aku pon naiklah.. ngee
seb bek ada budak beik tepi aku tuh .. tp asyik tido saja.. jeles jugak aku ngan die sbb aku x dpt tido dlm bus tuh ... lama jugak x pat tido .. aku rase masa sampai kat kelantan pon aku x tido .. ngeee alhamdulillah semalam aku naik bas x pulak sakit kepala ..or pening2 ke .. n langsung x rase nak muntah!!! yes!! aku rase penyakit aku tu da hilang .. mebi suda biasa dgn situasi sebegini ...

dlm kol12++ bus brenti di tanah merah **i guess**. aku pon turun melepaskan lenguh n letih letih ..
ngeee

kat kol 1 bus gerak .. lepas barula aku bole tido .. ehehhe
tetiba aku rase bus brek ngan kuat nye sehingga aku terjaga,...
n aku rase aku sgt familiar ngan tempat ni ... yeaahhha da sampaiii
yuhuuuuuhuhu.. sampai sP... hihihih.. tp budak kat sebelah akuh tu x bgn bgn .. seb bek aku kejutkan klu xxx... ermmm pi tahiland la ko ... aahahhaha

turun .. aku amik bag n naik teksi.. teksi tu masuk sampai dlm.. balik aku pon tido.. ngehngehgee


dats all...

No comments: