Pages

Wednesday, April 23, 2008

Final exam

assalamualaikum..
lama giler sy x mengepost disini ya..
dah brhari hari berehat dirumah ..
setiap hari aku pikir ...apa yg aku nak cerita disini ..
aku pown x pasti apa yg perlu aku tulis kat blog nih..

hurm...
first aku nk citer pasal final exam ..
huhuhuhu
sungguh memenatkan .. memenimkan ..mentensionkan ...
ahahhahaha

yeahhhh.. sungguh zalim mereka semua ..melakukan perkara sebegini kat insan yg lemah ini ... dah la exam xde gap .. study week pon x de .. bygkan last week tuh pon still ade assignment n test yg perlu dihadapi .. huhuhu mmg tahap giler la...

aku just study mase final exam tuh je... kelam kabut jadiknya...

hari peperiksaan bermula .. first paper bel three four two.. ahhhahah
huhuhu.. seyesly aku pon x tahu apa yg aku jawab mmg totally hentam .. harap harap lulus...hurm... damnnn.. paper mmg mcm siot juga...

*****
second day- law... nih boleh dianggap sebagai killing paper ... time memula masuk terus aku tgk soklan .. ntah apa 2 kat blakang tuh pasal smuggling ... yeahhh byk soklan yg aku tinggal.. bukan yg contract tu jek.. yg lain pown banyak jugak ditinggalkan utk memudahkan n menyingkatkan maser mdm memeriksa ketas aku
majority soklan spot x kuar .. seb bek undue influence kuar ...
den shit for those who yg tahu frustration kuar tp x kongsi2x ... wat the hell.. bile org tanya "apsal x kasitao" .. u dgn senang ati jawab 'ko x tanya" sucksla jawapan ko tuh .... x sangke pla mcmtuh yer pangai ko.... ingatkan bagus rpernyer sellfish jugak tuh.. sorry kalau terasa .. sapa yg makan cili dia yg terasa pedas ...

****
third day- satu-satunya paper yg aku harap dpt cover semua papertuh .. tq kepada Q .. sbb kasitao soklan spot .. even kami da ade soklan spot .. kami still tanya dieorg .. so we'all bace yg samer jer.. aku mmg giler2x amik risiko .. bace tiga topik sahaja.. alhamdulillah..tiga topik tuh kuar ... tq guyz...n tq jugak kat fendi ...

****

hari keempat-paper eko.. huhuhuhuhu nih pon satu lagi paper yg susah ...
aku pom x paham , kenapa la susah sgt paper sem ni... x mcm past year quest.. sioot la...first2 tgk soklan semua okkey tapi .. bila tiba time nak menjawab hampeh .. aku mmg x leh menjawab ..
byk btoi lah masalah menimpa..

****

kelima- bel three six o.. huhuhuhuh nih paper pon okey seb bek aku belek past year klu x.. ngn paper nih pon lingkup..

tu jer lah buat mlm nih

3 comments:

MisterZyl said...

first. thanks for visiting my blog.

second - are you pre law student?

which campus? shah alam? kedah? kuantan?

Amirul Syafiq Mahadi said...

kite berdoa semoga exam ok resultny nnti:)

RaudahD said...

insyaAllah