Pages

Monday, June 16, 2008

petangg itu

Assalamualaikum ..
selesai je aku berchating ngn asilah petang itu aku terus off laptop , aku pun pergi bawah tangga tutup semua plug yang menyambungkan wayar2 yang berselerak menyambungkan plug komputer ....
oof semua tv .. dan kami sekeluarga duduk di ruang tamu , tapi mama masih didapur masak lagi ..

di luar semua budak yang bermain balik ke rumah . tiada lagi sorakan bagai nak rak dieorg..
kami pun sekeluarga lepak2.. adik aku pula awal2 lagi sembahyang mkaghrib .. dan tinggallah aku ngn abah aku duk kat ruang tamu sambil tgk diluar .. pandangan dari ruang tamu yang sagt menakutkan guruh kilat sabung menyabung ..aku tetap disitu , skali skale gi tgk mama siapkan makan mlm ...

selang beberapa minit aku tgk abah duk depan npintu .. aku pun apa lagi .. ikut skali lah ...
kuatnye angin.. siap ribut petir guruh lagi .... kemudian tetiba guruh n kilat yang paling kuat skali kedengaran .. aku terkejut gila ... aku pun menjerit .. wahhh takutnya bahhhh .. abah aku pun marah marah ... aku pun melangkah masuk ke dlm .. d

uduk atas karpet tetiba kazen aku cakap ... tadi ade mcm cahaya warna merah kuar dr telefon ..
ehhehe
aku terus cakap mampus lahhhhh.. ni mesti kna sambar petir .. dan dan tuh juga aku angkat ganggang fon .. dah tiada nada.. aduhhhh ... seyes aku betul betul sedih masa ini ... gila ....hurm....

aku duduk kat karpet terkesima .. hurmm mcmna nak online lepas ni .... mcmna ni ...
selepas setengah jam gitu .. keadaan dah kembali okey .. tiada lagi guruh n kilat .. aku pun try pegi buka komputer .. skali komputer x boleh buka ...aku ckp kat abah .. pc x pat buka juga ..
ahahhaha
mmg sah aku dah x pat nak mengonlinekan diri di umah lagi .. hari ini aku berada di cc
sekian saja
wassalam

No comments: