Pages

Monday, August 29, 2011

Salam Aidilfitri

Salam everyone.

pasti skang semua dah merasakan kehangatan dan kemeriahan beraya. kalau yang perempuan mmg baju raya semua dah tersangkut rapi cukup seminggu raya...Semangat beraya mengalahkan semangat nk merdeka. Sampai begitu skali penangan nk Beraya, susah sgt nk jumpe kereta yg pasang bendera kat kereta. kalau ikutkan dalam 10 bijik kete . blh nmpak 2 bijik je kete yg pasang bendera...

Tahun ni 30 hari dpt spend ramadhan di rumah,tak mcm thn2 sblm ni yg mne bjauhan dgn kuarga. Sekarang dpt rase sgt diri dah tua.. x sempat pun sentuh mercun atau bunga api. kalau ikut dulu2 mase budak2 mesti ade stock mercun yg mmg byk.

yang paling besh adalah lambakan iklan raya yg giler menyentuh jiwa, klakar..especially iklan petronas. serious x busan langsung tgk iklan. pusing2 tgk mende same pun maseh lg x puas..lagu feveret by anuar zain pn byk kali putar. sgt comel .besh.


lastly,
ku susun sepuluh jari tanda kemaafan menjelang Syawal yang penuh bermakna buat insan yang bergelar saudara,sahabat handai,rakan taulan dan tidak lupa juga bagi insan yang amat teristimewa dalam hidup ini...semoga Ramadhan kali ini berakhir dengan penuh makna untuk kita...semoga kita berjumap lagi Ramadhan tahu hadapan..dan jika ini Ramadhan terakhir buatku, ku pohon seribu kemaafan dari semua..salam Aidilfitri buat semua... =)







2 comments:

alepridz said...

selamat hari raya.... maaf zahir batin... ^^

IEQAH said...

salam aidilfitri dear raudah :)