Pages

Monday, May 10, 2010

kah kah kah



Bapa 
Man:
 Bapa aku hebat. Dia polis. Semua orang takut ngan dia. 
Ali: 
Eleh, bapa aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu 
tunduk. 
Man: Wow! Bapa kau keja apa? Ali: Tukang gunting rambut. 

Bahasa Inggeris 
Ayah: Apasal B.I kamu nie asyik dapat kosong jer...! Apasal hah? 
Anak: 
Eh, ayah! Tu bukan kosong. Tadi cikgu adik dah kasi bintang banyak kat 
bebudak lain. Ada dapat 5 bintang la, 4 bintang la. Bila giliran adik 
jer, bintang dah abis. Sebab tu cikgu bagi bulan kat adik. 

Sudu 
Doktor:
 Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari. 
Pesakit: Eh! tak boleh la doktor. 
Doktor: Kenapa? Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer. 

Mayat 
Cikgu:
 Hasan,sambungkan 2 ayat ini menjadi satu. 'Ali menaiki basikal ke sekolah. Ali ternampak mayat.' 
Hasan: Ali ternampak mayat menaiki basikal ke sekolah. 

Tiru 
Cikgu:
 Encik,anak awak didapati meniru Ali dalam exam. 
Bapa: Apa bukti awak? 
Cikgu: Encik tengok soalan nombor 4 nie. Siapakah menemui Pulau Pinang? Seman tulis "Saya tak tahu"dan anak encik tulis "Kalau engkau tak tahu, aku lagi la tak tahu". 

Makan 
cA:
 dari pagi tadi aku makan tak kenyang2 je? 
cB: kau makan ape? 
cA: makan angin...............................

18 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahahahah..ini macam pun ada ka?

shazika said...

hahaha
klakor dialog2 tuh
:))))

TokNabe said...

Gambar tu mengambarkan....
Gajah sama gajah bergaduh.. pelanduk mati tersepit kot.

Studentslife said...

gambar lucah la he

kacang said...

hoho.
pic tuu.
haha.
=D

uncle said...

ali ternampak mayat berbasikal ke sekolah ..jawapan penuh dengan kejujuran hahahahahhahaha

Qiassy Qamarina said...

itu bukan gamba lucah la.. itu lucu .. x senonoh

Syahrul Iman said...

hahaha..gelak guling-guling baca entri nie =)

cik zatil said...

hehe..tergelak gelak
baca post neh..

:)

Arisa Mihashi said...

yang best part mayat gi sekolah naik basikal.wuahahahahah!

pakcik rock said...

kehkehkeh... pakcik makan keyboard.. =p

Encik Sparkle said...

hahahaha apa boleh buat, sian anak kat tengah tengah tu terkepit..ish3..

Nad said...

yang mayat tuh bestt! hahaha lawak

.s.o.f.i.a. said...

tengah gelak guling2..... dah abes gelak kang aku komen.....

ASaDa RyutaRo said...

hahahahaha...

simple.. tapi kelakar gila.. gelak tak hengat.. hahahaha

sugar2 kapas strawberry said...

ahahahaha..sengal je jwpn.. ;DD

nazreenhashim said...

sian anak kt tengah tu..
wakakaka

arezura said...

kuang..kuang..kuang...