Pages

Tuesday, March 29, 2011

.if u r not blieve in islam.just shut ur F mouth !!

salam everyone.

after a long silent... blog ni hupdate jugak ! yeay!! :)

ukeh. ni nak cter pasal seorg warga indon buat onar yer di FB dgn mengutuk Nabi kte , Nabi Muhamad s.a.w..

moh reramai kite report page die . buat FB sekadar nak mengutuk bek x yah la kan..


dgn heppinyer die mengutuk, mempersendakan dn mempertikaikan ajaran Allah yng paling bnar dan Nabi Muhamad s.a.w


cekidaut her FB!




kelik untuk pemandangan yang lebih
 jelas



12 comments:

Anonymous said...

jasmin jasmin..muka lawa tp knp u wt mcm 2...rse nk tglak kt u.

syadot shinoda said...

kafir..memang keje nak nyesatkan orang je.

crayon said...

ya tuhan

bila blog bercerita said...

weee.....kuaja nye dak niyh...bg sula skali kang bru taw...grrr~

.:AiN iKeUchi:. said...

janganlah kiter jadi seperti dier juga..orang yang mcam ni.wallhualam

Pembawa_Wacana said...

woo...woo....don use F words lah... Tu ler yang die nak...:)

Nurulezzah said...

mental dia problem . nak kutuk agama org kenapa . bukan org islam kacau hidup dia pun . aish .. semoga Allah bg hidayah pd dia utk sedar kesilapan dia tu .

Amri Abd Rani said...

sesat dan mnyesatkan....
moga mndpt hidayah dan diampuni.

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 bw sini..:)
Free2 jalan2 blog saya eh^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/
Sudi2 jenguk ye (^____^)

syieda said...

ape la nak jdi.. xhabis2 nak sesatkan umat Islam...

yg tukang komen die pun not bad la... adoiii... ape nak jadi nieh? T_T

Cik Dodol said...

pergh. mang rasa nak mencarut aja. grr! cpat2 la dpt balasan org yg mcm tuh. musuh Islam, dia lah pengikut syaiton yg direjam!! marah ni marah.

adib syazwan said...

kenapa la ade org yang macam ni kan.~~~.